Hoe kunnen we je helpen?

Bij Grey Matter richten we ons op het bieden van een aangename en persoonlijke winkelervaring. Daarom hebben we een team samengesteld dat er is om jou te helpen. Wanneer je contact met ons opneemt, of het nu via e-mail of telefonisch is, doen we altijd ons uiterste best om je te helpen met wat je zoekt of waar je vragen over hebt.

Heb je persoonlijke hulp nodig? Dan kun je altijd een e-mail sturen naar info@greymatter.dk. We beantwoorden je bericht binnen 48 uur op werkdagen.

Wij zijn een Deens bedrijf, voor de beste ondersteuning schrijf in het Engels of Deens.

Als je vragen hebt over je bestelling die je in de shop hebt geplaatst, vragen we je om een ordernummer bij de hand te hebben.

We kijken ernaar uit je te kunnen helpen,

Met vriendelijke groet, Team Grey Matter

Veelgestelde vragen

Bestelling
Ik kan geen bestelling plaatsen, wat gaat er mis?

Zorg ervoor dat je winkelwagentje aan alle vereisten voor het plaatsen van een bestelling voldoet:

  • Het minimumbedrag om een bestelling te plaatsen is € 30.
  • Het maximumbedrag om een bestelling te plaatsen is € 1.200.
  • Zorg ervoor dat je leveringsgegevens correct zijn (naam, adres, e-mail en telefoonnummer).

Als je nog steeds hulp nodig hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen je graag!

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn bestelling doorgekomen?

Als je je orderbevestiging niet binnen een paar minuten hebt ontvangen, kan dat de volgende oorzaken hebben:

  • Er zijn spelfouten in je e-mailadres toen je het invoerde
  • De e-mail is in de ongewenste mail/spam terechtgekomen

Je kunt ons gerust contacteren op info@greymatter.dk

Kun je me helpen met een kortingscode?

We hebben zelden kortingscodes en we delen ze alleen via onze nieuwsbrief. Als je ergens op het internet een kortingscode vindt, is het gegarandeerd een valse code.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?

Je kunt je bestelling wijzigen als deze nog niet is verwerkt. Daarom is het belangrijk dat je ons zo snel mogelijk contacteert via info@greymatter.dk. Vermeld in het onderwerp wijzigen gevolgd door het ordernummer. Bijv. Wijzigen: 454545

Wat moet ik doen als een artikel ontbreekt in mijn bestelling?

Als je een artikel mist van je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@greymatter.dk. Voeg een foto van de verzendzak toe.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik doen?

Stuur ons een e-mail op info@greymatter.dk met de naam van het product dat je per ongeluk hebt ontvangen, evenals een foto van het product en het etiket.

Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik doen?

Stuur ons een e-mail op info@greymatter.dk en schrijf in het onderwerp Klacht gevolgd door je ordernummer. Bijv. Klacht 454545.

Vermeld de naam/artikelnummer van de stijl en beschrijf het probleem. Voeg een of meer foto's van de stijl toe.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@greymatter.dk. Schrijf in het onderwerp Annuleren gevolgd door je ordernummer. Bijv. Annuleren 454545.

We doen ons best om je bestelling altijd zo snel mogelijk te verpakken en te verzenden. LET OP: Als het pakket al is verpakt, kunnen we je bestelling niet annuleren.

Levering
Ik wil een cadeau kopen, kan ik een ruillabel en een langere retourperiode krijgen?

Ja, dat kan. Schrijf in het opmerkingenveld van je bestelling dat het een cadeau is en wanneer het gegeven moet worden.

Waar is mijn bestelling? Kan ik volgen hoe ver deze is?

In de verzendmail en in de orderbevestiging die je ontvangt, vind je een Track&Trace-link. Deze link volgt je pakket.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn pakket aankomt?

Als je een thuislevering hebt besteld en je bent niet thuis, wordt je pakket afgeleverd bij de dichtstbijzijnde pakketshop.

Wanneer ontvang ik mijn goederen?

Als je voor 14.00 uur bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag verzonden.

Let op: In drukke periodes is het geen garantie dat we je bestelling ontvangen, ook al is deze voor 14.00 uur geplaatst.

Wat kost de verzending?

De verzendkosten worden berekend op basis van het gekozen afleverland. U kunt dit selecteren in uw winkelwagen tijdens het afrekenproces.

Retour en Omruiling
Hebben jullie mijn geretourneerde artikelen ontvangen?

Als je twijfelt of we je geretourneerde artikelen hebben ontvangen, kun je altijd het track and trace-nummer volgen dat je krijgt wanneer je je pakket in de pakketshop inlevert.

Hoe maak ik gebruik van het recht op omruiling?

Helaas kunnen wij op dit moment geen gratis omruilingen aanbieden voor bestellingen buiten Denemarken. Wij danken u voor uw begrip.

Retourbeleid

Lees over ons retourbeleid onder onze algemene voorwaarden: https://greymatterfashion.nl/pagina/handelsvoorwaarden

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn terugbetaling?

Wanneer je je artikel hebt geretourneerd, kan het tot 14 dagen duren voordat je terugbetaling is verwerkt.

Als er meer dan 14 dagen zijn verstreken, neem dan contact op met onze klantenservice via info@greymatter.dk.

Je terugbetaling verloopt altijd via de originele betaalmethode, wat betekent dat het geld op de kaart wordt bijgeschreven die is gebruikt voor de aankoop. Als je intussen een nieuwe kaart hebt gekregen, hoef je niets te doen. De bank zorgt ervoor dat het geld op je nieuwe kaart wordt bijgeschreven. Als je van bank bent gewisseld, neem dan contact op met je oude bank.

Ik heb geen retourlabel, wat moet ik doen?

Als je retourlabel kwijt is, verzoeken we je om ons te informeren via info@greymatter.dk over welke artikelen je retourneert.

Daarna kun je de bestelling via deze link naar ons terugsturen: https://greymatterfashion.nl/klantenservice/retourneren

Hoe stuur ik mijn bestelling terug?

We maken het je gemakkelijk om te retourneren en bieden retour aan via de GLS retourportal. Volg de eenvoudige gids via deze link: https://greymatterfashion.nl/klantenservice/retourneren

Producten
Hoe schrijf je je in voor een product? (Kunnen jullie me laten weten als jullie een artikel weer op voorraad hebben?)

Wanneer een maat is uitverkocht van het product dat je wilt, is het mogelijk om je hiervoor in te schrijven. Klik op het kleine bel-icoon bij de uitverkochte maat en schrijf je in met je e-mailadres. Wanneer het weer op voorraad is, ontvang je een e-mail.

Houd er rekening mee dat er meerdere mensen zich kunnen hebben ingeschreven. De mensen die zich hebben ingeschreven, ontvangen de e-mail tegelijkertijd, dus het is wie het eerst komt, het eerst maalt. We kunnen je daarom niet garanderen dat je het product krijgt, ook al ben je ingeschreven.

Hoe vind ik mijn maat?

Onder de maattabel kun je zien hoe we onze kleding meten. Als er geen maten beschikbaar zijn voor het artikel dat je wilt, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice op info@greymatter.dk.

Andere Vragen
Kan je ophalen en retourneren op de voorraad?

Ja, het is mogelijk om je bestelling op ons adres Vølundsvej 6F in Hillerød af te halen en terug te brengen.

We bewaren je bestelling 10 dagen - daarna annuleren we de bestelling.

Als je wilt dat we het iets langer bewaren, stuur ons dan een e-mail op info@greymatter.dk.

Hoe kan ik een handelsfactuur voor mijn bestelling krijgen?

Stuur een e-mail naar onze klantenservice via info@greymatter.dk met het verzoek voor een handelsfactuur, dan sturen wij deze naar u toe.

Kan ik cadeaubonnen bij jullie kopen?

Het is helaas niet mogelijk om cadeaubonnen voor onze webshop aan te schaffen.

Hoe kom ik in contact met de klantenservice?

U kunt ons een e-mail sturen op info@greymatter.dk. Wij beantwoorden e-mails van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 14:00 uur.

Wij zijn een Deens bedrijf, voor de beste ondersteuning schrijf in het Engels of Deens.

Hebben jullie een fysieke winkel waar ik kan winkelen en kan ik de kleding passen bij het afhalen in het magazijn?

Het is helaas niet mogelijk om kleding te passen, aangezien wij uitsluitend een magazijnlocatie zijn. Dank voor uw begrip.

Wanneer kan je pakketten ophalen en retourneren op het magazijn?

Onze opslag is geopend voor het ophalen en retourneren van pakketten op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 15.00 uur.