Wil je een artikel omruilen?

Op dit moment bieden wij geen gratis omruilingen van styles aan naar andere landen dan Denemarken. Wij danken u voor uw begrip.

Als je de verkeerde maat hebt besteld, is het mogelijk om het artikel om te ruilen, zolang je bestelling is geplaatst met levering binnen Denemarken. Om een omruiling te doen, moet je het veld omruiling invullen met de maat die je wilt ontvangen op het bijgevoegde retourformulier.

Daarna stuur je de maat naar ons terug, net zoals bij een gewone retourzending. Lees meer hier.

Noteer graag met hoofdletters op de verpakking OMRUILEN, zodat we het kunnen prioriteren zodat de omgeruilde stijl zo snel mogelijk met GLS kan worden verzonden.

We raden altijd aan om contact met ons op te nemen via e-mail: info@greymatter.dk voordat je iets retourneert, zodat we de gewenste maat voor je kunnen reserveren. Als je het artikel hebt gereserveerd, is het een grote hulp als je dit op het retourformulier noteert.

Als we de gewenste maat niet hebben, nemen we de stijl terug alsof het een gewone retourzending is.

We ruilen alleen om naar dezelfde stijl en in dezelfde kleur. Het is daarom niet mogelijk om om te ruilen naar andere artikelen of kleuren.

We bieden een gratis omruiling aan voor bestellingen die in Denemarken zijn geleverd. Alle omruilingen worden naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gestuurd. Houd er rekening mee dat we geen gratis omruiling aanbieden voor uitverkoopartikelen.

Veelgestelde vragen

Retour en Omruiling
Hoe stuur ik mijn bestelling terug?

We maken het je gemakkelijk om te retourneren en bieden retour aan via de GLS retourportal. Volg de eenvoudige gids via deze link: https://greymatterfashion.nl/klantenservice/retourneren

Ik heb geen retourlabel, wat moet ik doen?

Als je retourlabel kwijt is, verzoeken we je om ons te informeren via info@greymatter.dk over welke artikelen je retourneert.

Daarna kun je de bestelling via deze link naar ons terugsturen: https://greymatterfashion.nl/klantenservice/retourneren

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn terugbetaling?

Wanneer je je artikel hebt geretourneerd, kan het tot 14 dagen duren voordat je terugbetaling is verwerkt.

Als er meer dan 14 dagen zijn verstreken, neem dan contact op met onze klantenservice via info@greymatter.dk.

Je terugbetaling verloopt altijd via de originele betaalmethode, wat betekent dat het geld op de kaart wordt bijgeschreven die is gebruikt voor de aankoop. Als je intussen een nieuwe kaart hebt gekregen, hoef je niets te doen. De bank zorgt ervoor dat het geld op je nieuwe kaart wordt bijgeschreven. Als je van bank bent gewisseld, neem dan contact op met je oude bank.

Retourbeleid

Lees over ons retourbeleid onder onze algemene voorwaarden: https://greymatterfashion.nl/pagina/handelsvoorwaarden

Hoe maak ik gebruik van het recht op omruiling?

Helaas kunnen wij op dit moment geen gratis omruilingen aanbieden voor bestellingen buiten Denemarken. Wij danken u voor uw begrip.

Hebben jullie mijn geretourneerde artikelen ontvangen?

Als je twijfelt of we je geretourneerde artikelen hebben ontvangen, kun je altijd het track and trace-nummer volgen dat je krijgt wanneer je je pakket in de pakketshop inlevert.